Detail

Základní informace


Úřední název

NEWTON Media, a.s.

IČO

28168356

DIČ

CZ28168356

Obec

Praha

Část obce

Nusle

Ulice

Na Pankráci

Číslo popisné

1683

Číslo orientační

127

PSČ

14000

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

28. 06. 2024

Evidenční číslo smlouvy

SM3424011

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Smlouva na poskytování mediálního monitoringu a dalších služeb bude uzavřena na období 1 roku. Předmětem zakázky jsou následující služby: 1. Monitoring zpráv českých médií Zadavatel požaduje pravidelný monitoring zpráv na základě klíčových slov sdělených zadavatelem, zpravidla vztahujících se k zahraniční politice ČR a k nejvyšším ústavním činitelům se k ní vyjadřujícím, k Ministerstvu zahraničních věcí a jeho vrcholným představitelům (včetně ministra zahraničních věcí, jeho náměstků, státního tajemníka, tiskového mluvčího a zmocněnců), k zastupitelským úřadům ČR ve světě i k těm akreditovaným pro ČR a k jejich představitelům (včetně velvyslanců, stálých představitelů a generálních konzulů) s tím, že klíčová slova může zadavatel aktualizovat či měnit tak, aby měl k dispozici zprávy k aktuálním tématům. Monitoring médií bude realizován z českých médií, jež zahrnují tištěné tituly, internetové portály i televizní a rozhlasové stanice, včetně relevantních podcastů. Zadavatel požaduje plná znění vybraných zpráv k zadaným tématům z dohodnutých zdrojů, včetně uvedení data vydání, zdroje a autora (je-li jméno autora dostupné). Pro zprávy z tisku budou dostupné elektronické výstřižky článků a fotografií. Pro televizi, rozhlas a relevantní podcasty bude k dispozici kromě nahrávky pořadu/zprávy i její přepis. Pravidelný monitoring médií spočívá ve zpřístupnění či doručení e-mailem textů a obrazových příloh každý pracovní den do 07:00 hodin českého času za předcházející pracovní den, resp. za období následující po předchozím monitoringu. 2. Monitoring zpráv zahraničních médií Zadavatel požaduje pravidelný monitoring zpráv na základě klíčových slov sdělených zadavatelem, zpravidla vztahujících se k zahraniční politice ČR a k nejvyšším ústavním činitelům se k ní vyjadřujícím, k Ministerstvu zahraničních věcí a jeho vrcholným představitelům (včetně ministra zahraničních věcí, jeho náměstků, tiskového mluvčího), k zastupitelským úřadům ČR ve světě (včetně velvyslanců, stálých představitelů a generálních konzulů) s tím, že klíčová slova může zadavatel aktualizovat či měnit tak, aby měl k dispozici zprávy k aktuálním tématům. Zadavatel požaduje realizovat zahraniční monitoring z následujících zahraničních médií: Čína: Global Times, China Daily Francie: Reuters France, Le Monde Indie: Hindustan Times, The Hindu Itálie: Corriere della Sera, La Repubblica Korea: Korea JoongAng Daily Německo: Frankfurter Allgemeine Zeitung, Süddeutsche Zeitung Polsko: Rzeczpospolita, Gazeta Polska Rakousko: Der Standard, Die Presse Rusko: Kommersant, TASS Slovensko: SME, Hospodárske noviny Tchaj-wan: Taipei Times Ukrajina: Kyiv Independent, Ukrajinská Pravda USA: politico.com a další Velká Británie: The Daily Telegraph Pravidelný monitoring médií spočívá ve zpřístupnění či doručení e-mailem posledních dostupných textů a fotografií každý pracovní den do 07:00 hodin českého času za období následující po předchozím monitoringu. K dispozici by měla být rovněž možnost strojového překladu do českého nebo anglického jazyka. 3. Monitoring sociálních sítí Zadavatel požaduje online přístup k příspěvkům ze sociálních sítí X, Facebook a Instagram s možností fulltextového vyhledávání prostřednictvím booleovských operátorů těch příspěvků, jež obsahovala klíčová slova poskytnutá zadavatelem. 4. TOP výběry zpráv zpracované analytikem Zadavatel požaduje, aby dodavatel připravil z monitoringu zpráv uvedených výše v bodech 1) a 2) jejich manažerské shrnutí, které by vyloučilo duplicity a upozornilo na peakové citáty s potenciálem výrazně ovlivnit veřejné mínění v ČR, příp. v zahraničí. Toto shrnutí zadavatel požaduje doručit e-mailem každý pracovní den do 07:00 hodin českého času za období následující po předchozím manažerském shrnutí. Výstupy budou řazeny do následujících kategorií. • Ministr • MZV a domácí • Tiskový mluvčí • Zastupitelské úřady • EU • USA • Rusko/Ukrajina • Čína • Svět • Zprávy ze světa Zadavatel požaduje, aby monitoring obsahoval výběr relevantních zpráv s analytickou korekcí a odstranění informací, které se tematiky ministra nebo ministerstva zahraničí dotýkají pouze okrajově nebo se jedná o zprávy s nižším mediálním dopadem. Archiv zpráv Zadavatel požaduje online přístup do mediálního archivu médií v České republice, který umožňuje prohlížení databáze a vyhledávání v ní minimálně za posledních 30 let do současnosti s aktualizací v 8:00 hod. každý pracovní den, přičemž takový archiv obsahuje hlavní noviny a časopisy, televizní a rozhlasové stanice a webové portály. Archiv zpráv by měl umožňovat fulltextové vyhledávání a vyhledávání pomocí booleovských operátorů. Archiv by měl dále umožňovat základní funkce měření mediálního dopadu (AVE a GRP). Tento archiv by měl dále zahrnovat i příspěvky na sociálních sítích dle předem domluvených klíčových slov. 5. Titulní strany českých deníků Zadavatel požaduje pravidelné zasílání titulní strany zadaných českých deníků (Hospodářské noviny, Právo, Lidové noviny, MF Dnes, Blesk, Deník N) v podobě linku, nikoliv jako souboru v příloze. Zadání titulů může zadavatel měnit až do celkového počtu 10 deníků. 6. Televizní nebo rozhlasové upozornění Rozsah požadované informace: Téma, klíčové slovo, stanice, pořad, datum, čas. Zadavatel dále požaduje nepřetržitý přístup do online databázového rozhraní a možnost zpětného vyhledávání v dodaném monitoringu po dobu účinnosti smlouvy. 7. Rešerše Zadavatel požaduje nepravidelně vypracování mediální rešerše na zadaná témata a zadané období, jež kvalitativní formou zmapují a vyhodnotí aktuální události a zachytí stanoviska opinion lídrů ke sledovanému tématu. Rešerše upozorní na média a konkrétní autory, kteří v daném tématu nejvíce ovlivňovali mediální prostor formou nejrůznějších žurnalistických žánrů. Zadavatel si dále vyhrazuje právo požádat dodavatele o příležitostnou rešerši z českých médií k danému tématu jako je např. interview ministra nebo aktuální mediální téma. Výsledkem rešerše je plná verze článků či přepisů k tomuto tématu za přesně zadané časové období. 8. Vyhodnocení mediálního dopadu zadaných témat Zadavatel dále nepravidelně požaduje kvantitativní vyhodnocení mediálního dopadu na českou veřejnost pro zadané téma, a to v požadovaném období. Souhlasí, že dodavatel za tím účelem může používat AI a další moderní technologie. Mediální dopad bude měřen pomocí nástrojů jako GRP, AVE, OTS, automatický sentiment apod.

Smluvní cena bez DPH

523 440,00

Smluvní cena s DPH

633 362,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

523 440,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

633 362,00

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/29445124

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne